Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/888
Назва: ТЕОРІЯ "ІНШОГО" СЛАВОЯ ЖИЖЕКА У ПРОСТОРІ НОВИХ МЕДІА
Автори: Ольховик, Марина Володимирівна
Ключові слова: Славой Жижек
медія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Короткий огляд (реферат): Analyzing “the Identity phenomenon” the author focuses on the importance of the man and media cross-influence. The research acknowledges the need for the analysis of the definitive characteristics of a modern media products consumer. In this case “the Another” as a subcategory permits to describe the originality of “the Identity phenomenon” in the context of a contemporary informational transformation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/888
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf416.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.