Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8879
Назва: The Motivated Strategies for Learning Questionnaire as an Effective Instrumental Tool To Measure Students’ Learning Strategies
Автори: Konotop, O.
Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: higher education institution
New Ukrainian School (NUS)
future primary school teachers
strategic competence
foreign communicative competence
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки»
Бібліографічний опис: Konotop O. The Motivated Strategies for Learning Questionnaire as an Effective Instrumental Tool To Measure Students’ Learning Strategies. Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнародної наук.-практ. конф. (19–20 лютого 2021 р., м. Одеса). Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2021. С. 174-177.
Короткий огляд (реферат): One of the important tasks of modern higher education institutions is to train competent professionals in accordance with world standards, socially and professionally mobile, competitive in Ukrainian, European and world labor markets, focused on lifelong learning. In the context of the reform of the New Ukrainian School (NUS), the training of future primary school teachers as a fundamentally new generation of teachers becomes especially important due to the implementation of the updated State Standard of Primary Education (2018), NUS Concept (2016) and requires pedagogical universities to improve the educational process. Of primary importance is forming strategic competence as a crucial part of foreign communicative competence which is the basic to provide lifelong learning of future primary school teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8879
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE MOTIVATED STRATEGIES FOR LEARNING.pdf474.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.