Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-03-22T08:26:52Z-
dc.date.available2023-03-22T08:26:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКонотоп О.С. Сучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Гуманітарний корпус: [збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії]. Випуск 30. Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. С. 74-76.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8872-
dc.description.abstractВходження вітчизняної вищої освіти у світовій та європейській простір, перехід до інформаційного суспільства, вимагають від студентів сформованості уміння працювати в умовах постійного потоку наукової інформації, здатності до самостійної роботи, самонавчання, самоконтролю та об’єктивної самооцінки власної навчальної діяльності, рефлексії. У сучасних вимогах до мовної підготовки студентів освітнього ступеня «бакалавр» немовних закладів вищої освіти (ЗВО) зростає роль уміння здобувати інформацію з різних джерел, засвоювати, поповнювати та оцінювати її, застосовувати різні способи пізнавальної і творчої діяльності.en_US
dc.publisherГуманітарний корпус: зб. наук. статей, Вінницяen_US
dc.subjectангломовна комунікативна компетентністьen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectмайбутні вчителі англійської мовиen_US
dc.titleСучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні підходи до формування англомовної.pdf307.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.