Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8872
Назва: Сучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: англомовна комунікативна компетентність
іноземна мова
англійська мова
майбутні вчителі англійської мови
Дата публікації: 2019
Видавництво: Гуманітарний корпус: зб. наук. статей, Вінниця
Бібліографічний опис: Конотоп О.С. Сучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Гуманітарний корпус: [збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії]. Випуск 30. Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. С. 74-76.
Короткий огляд (реферат): Входження вітчизняної вищої освіти у світовій та європейській простір, перехід до інформаційного суспільства, вимагають від студентів сформованості уміння працювати в умовах постійного потоку наукової інформації, здатності до самостійної роботи, самонавчання, самоконтролю та об’єктивної самооцінки власної навчальної діяльності, рефлексії. У сучасних вимогах до мовної підготовки студентів освітнього ступеня «бакалавр» немовних закладів вищої освіти (ЗВО) зростає роль уміння здобувати інформацію з різних джерел, засвоювати, поповнювати та оцінювати її, застосовувати різні способи пізнавальної і творчої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8872
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні підходи до формування англомовної.pdf307.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.