Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8872
Назва: | Сучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Конотоп, Олена Сергіївна |
Ключові слова: | англомовна комунікативна компетентність іноземна мова англійська мова майбутні вчителі англійської мови |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Гуманітарний корпус: зб. наук. статей, Вінниця |
Бібліографічний опис: | Конотоп О.С. Сучасні підходи до формування англомовної навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Гуманітарний корпус: [збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії]. Випуск 30. Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. С. 74-76. |
Короткий огляд (реферат): | Входження вітчизняної вищої освіти у світовій та європейській простір, перехід до інформаційного суспільства, вимагають від студентів сформованості уміння працювати в умовах постійного потоку наукової інформації, здатності до самостійної роботи, самонавчання, самоконтролю та об’єктивної самооцінки власної навчальної діяльності, рефлексії. У сучасних вимогах до мовної підготовки студентів освітнього ступеня «бакалавр» немовних закладів вищої освіти (ЗВО) зростає роль уміння здобувати інформацію з різних джерел, засвоювати, поповнювати та оцінювати її, застосовувати різні способи пізнавальної і творчої діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8872 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасні підходи до формування англомовної.pdf | 307.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.