Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8869| Назва: | Критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної компетентністю у діалогічному спілкуванні майбутніх вчителів початкової школи | 
| Автори: | Конотоп, Олена Сергіївна | 
| Ключові слова: | критерії оцінювання навчально-стратегічна-компетентність стратегії діалогічного спілкування іноземна мова англійська мова майбутні вчителі початкової школи | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Інноваційна педагогіка | 
| Бібліографічний опис: | Конотоп О.С. Критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної компетентністю у діалогічному спілкуванні майбутніх вчителів початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2022. № 51. Том 1. С. 90-93. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/51.1.17. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті наголошено, що у сучасному світі все більше постає проблема затребуваності у фахівцях різних галузей, які на високому рівні володіють професійно орієнтованою іноземною мовою. Актуальним і важливим є пошук ефективних шляхів оптимізації навчального процесу, особливо у немовних закладах вищої освіти, одним із яких, на нашу думку, є формування іншомовної навчально-стратегічної діяльності. Виявлено, що вимоги щодо іншомовної практичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи є достатньо високим, особливо до володіння англомовним діалогічним спілкуванням. З огляду на це, нами зроблено спробу визначити критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної діяльності у діалогічному спілкуванні майбутніх учителів початкової школи. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8869 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Критерії оцінювання рівня сформованості.pdf | 226,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

