Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конотоп, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-22T08:08:06Z | - |
dc.date.available | 2023-03-22T08:08:06Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Конотоп О.С. Критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної компетентністю у діалогічному спілкуванні майбутніх вчителів початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2022. № 51. Том 1. С. 90-93. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/51.1.17. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8869 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошено, що у сучасному світі все більше постає проблема затребуваності у фахівцях різних галузей, які на високому рівні володіють професійно орієнтованою іноземною мовою. Актуальним і важливим є пошук ефективних шляхів оптимізації навчального процесу, особливо у немовних закладах вищої освіти, одним із яких, на нашу думку, є формування іншомовної навчально-стратегічної діяльності. Виявлено, що вимоги щодо іншомовної практичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи є достатньо високим, особливо до володіння англомовним діалогічним спілкуванням. З огляду на це, нами зроблено спробу визначити критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної діяльності у діалогічному спілкуванні майбутніх учителів початкової школи. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | критерії оцінювання | en_US |
dc.subject | навчально-стратегічна-компетентність | en_US |
dc.subject | стратегії діалогічного спілкування | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі початкової школи | en_US |
dc.title | Критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної компетентністю у діалогічному спілкуванні майбутніх вчителів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії оцінювання рівня сформованості.pdf | 226.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.