Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8869
Назва: Критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної компетентністю у діалогічному спілкуванні майбутніх вчителів початкової школи
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: критерії оцінювання
навчально-стратегічна-компетентність
стратегії діалогічного спілкування
іноземна мова
англійська мова
майбутні вчителі початкової школи
Дата публікації: 2022
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Конотоп О.С. Критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної компетентністю у діалогічному спілкуванні майбутніх вчителів початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2022. № 51. Том 1. С. 90-93. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/51.1.17.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено, що у сучасному світі все більше постає проблема затребуваності у фахівцях різних галузей, які на високому рівні володіють професійно орієнтованою іноземною мовою. Актуальним і важливим є пошук ефективних шляхів оптимізації навчального процесу, особливо у немовних закладах вищої освіти, одним із яких, на нашу думку, є формування іншомовної навчально-стратегічної діяльності. Виявлено, що вимоги щодо іншомовної практичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи є достатньо високим, особливо до володіння англомовним діалогічним спілкуванням. З огляду на це, нами зроблено спробу визначити критерії оцінювання рівня сформованості англомовної навчально-стратегічної діяльності у діалогічному спілкуванні майбутніх учителів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8869
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критерії оцінювання рівня сформованості.pdf226.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.