Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8868
Назва: Важливість оволодіння англомовною навчально-стратегічною компетентністю в письмі майбутніми вчителями початкової школи
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: навчально-стратегічна компетентність
стратегії письма
іноземна мова
англійська мова
бакалавр
майбутні вчителі початкової школи
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Конотоп О.С. Важливість оволодіння англомовною навчально-стратегічною компетентністю в письмі майбутніми вчителями початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2021. № 42. Том 2. С.75-78. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/42.14.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено, що в сучасному світі все більше постає проблема затребуваності у фахівцях різних галузей, які на високому рівні володіють професійно орієнтованою іноземною мовою, розкрито актуальність і важливість опанування англомовної навчально-стратегічної компетентності в письмі майбутніми вчителями початкової школи. Уважаємо, що одним із перспективних напрямів оптимізації освітнього процесу в немовному закладі вищої освіти є розроблення нової ефективної методики навчання іншомовного писемного спілкування з урахуванням стратегій. Наведено і проаналізовано вимоги до формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності в письмі майбутніми вчителями початкової школи, які висуваються у Програмі для немовних закладів вищої освіти (2004 рік) та в Common European Framework of Reference (2018 рік) на рівнях В1 та В2. Наведено дефініції термінів «професійно орієнтована англомовна компетентність у письмі», «навчально-стратегічна компетентність», «навчально-стратегічна компетентність у письмі».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8868
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.