Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-03-17T09:56:17Z-
dc.date.available2023-03-17T09:56:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКонотоп О. Іншомовна практична підготовка майбутніх учителів початкової школи: проблеми і перспективи. Інноваційна педагогіка. 2021. № 32. Том 2. С. 88-91. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/32-2.18.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8867-
dc.description.abstractУ статті наголошено, що в сучасному світі гостро постає проблема затребуваності у фахівцях різних галузей, які на високому рівні володіють професійно орієнтованою іноземною мовою, розкрито актуальність і важливість іншомовної практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectіншомовна практична підготовкаen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectбакалаврen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectрівень володіння іноземною мовоюen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.titleІншомовна практична підготовка майбутніх учителів початкової школи: проблеми і перспективиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.