Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНехай, Валентин Анатолійович-
dc.date.accessioned2023-03-08T08:31:15Z-
dc.date.available2023-03-08T08:31:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНехай В. А. Самоменеджмент у соціокультурній діяльності в умовах пандемії COVID-19. «Економічні та інформаційно-правові перспективи розвитку в умовах конкурентних переваг» : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. ЧІІБІП МНТУ імені академіка Ю. Бугая. (м. Чернігів, 20 травня 2021 р.). Чернігів, 2021. С. 41-43.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8829-
dc.description.abstractПандемія COVID-19 призводить до значних економічних, соціальних та організаційних змін, і насьогодні існуючий інструментарій управління втратив ефективність. Для скорішого відновлення діяльності підприємств менеджери повинні оволодіти концепцією майбутнього роботи (Future of work), яка ґрунтується на двох складових: зростаюче впровадженням штучного інтелекту на робочому місці та розширенням робочої сили. Спричинена пандемією криза нагадала нам, що працівники є найбільш вмотивованими, коли бачать, що результати їхньої роботи сприяють досягненню мети та місії підприємства. COVID-19 змушує менеджерів зробити три речі одночасно: розробити план повернення до звичного режиму роботи, зрозуміти й застосувати досвід, отриманий під час кризи, і визначити план подальших дій.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectсамоменеджментen_US
dc.subjectсоціокультурна діяльністьen_US
dc.subjectCOVID-19en_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.titleСамоменеджмент у соціокультурній діяльності в умовах пандемії COVID-19en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.