Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.date.accessioned2023-03-08T07:32:01Z-
dc.date.available2023-03-08T07:32:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаркетинг соціокультурної сфери : практикум для студентів спеціальності 028 Менеджмент соціокультурної діяльності освітнього рівня бакалавр галузі знань 02 Культура і мистецтво / укл.: Л. С. Ладонько. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. 80 c.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8821-
dc.description.abstractНавчальне видання містить виклад сукупності завдань і вправ із навчальної дисципліни «Маркетинг соціокультурної сфери», які сприяють практичному засвоєнню набутих знань, умінь та навичок. Навчальний матеріал викладено у доступній формі, з рейсовими завданнями для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері маркетингу. Окремо, до кожної теми сформовані актуальні дискусійні питання, що допоможуть розібратися в сучасних проблемах маркетингу соціокультурної сфери. Для самоперевірки за кожною темою запропоновано тести та контрольні запитання з базового курсу дисципліни. Зміст та структура навчального видання адаптовані до вимог дистанційної та змішаної форм навчання.en_US
dc.publisherЧернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмаркетинг соціокультурної сфериen_US
dc.subjectпрактикумen_US
dc.subjectменеджмент соціокультурної діяльностіen_US
dc.titleМаркетинг соціокультурної сфери : практикумen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (природ/матем)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг соціокультурної сфери.pdf893.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.