Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8821
Назва: Маркетинг соціокультурної сфери : практикум
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Ключові слова: маркетинг соціокультурної сфери
практикум
менеджмент соціокультурної діяльності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Маркетинг соціокультурної сфери : практикум для студентів спеціальності 028 Менеджмент соціокультурної діяльності освітнього рівня бакалавр галузі знань 02 Культура і мистецтво / укл.: Л. С. Ладонько. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. 80 c.
Короткий огляд (реферат): Навчальне видання містить виклад сукупності завдань і вправ із навчальної дисципліни «Маркетинг соціокультурної сфери», які сприяють практичному засвоєнню набутих знань, умінь та навичок. Навчальний матеріал викладено у доступній формі, з рейсовими завданнями для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері маркетингу. Окремо, до кожної теми сформовані актуальні дискусійні питання, що допоможуть розібратися в сучасних проблемах маркетингу соціокультурної сфери. Для самоперевірки за кожною темою запропоновано тести та контрольні запитання з базового курсу дисципліни. Зміст та структура навчального видання адаптовані до вимог дистанційної та змішаної форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8821
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (природ/матем)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг соціокультурної сфери.pdf893.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.