Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.date.accessioned2023-03-08T07:25:46Z-
dc.date.available2023-03-08T07:25:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКонспект лекцій з навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент» : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності галузі знань 02 Культура і мистецтво / укл.: Л. С. Ладонько. Чернігів : НУЧК, 2023. 124 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8820-
dc.description.abstractУ навчальному виданні у стислій формі представлено основні теми та матеріали до вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» для полегшення сприйняття інформації студентами на лекціях та підготовки до аудиторних занять. За своїм змістом конспект лекцій відповідає програмі навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент». Розраховано на студентів управлінських та мистецьких спеціальностей вищих навчальних закладів очно-заочної форми та дистанційного навчання.en_US
dc.publisherЧернігів : НУЧКen_US
dc.subjectБренд-менеджмендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.titleКонспект лекцій з навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент»en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (природ/матем)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент».pdf1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.