Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8797
Назва: Контрприклади у навчанні математики
Автори: Музиченко, Світлана Василівна
Ключові слова: майбутній вчитель математики
математична компетентність
контрприклади
Дата публікації: 2018
Видавництво: Суми : ФОП Цьома С.П.
Бібліографічний опис: Музиченко С.В. Контрприклади у навчанні математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2018»: матеріали ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2018 р., м.Суми). Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. С. 119 – 120.
Короткий огляд (реферат): Володіння предметом викладання – безумовна вимога до професійних якостей вчителя- предметника. Отже, формування математичної компетентності майбутнього вчителя математики є першочерговим завданням відповідної фахової освіти. Це завдання надзвичайно складне. Тому дисципліни математичного циклу становлять близько половини обсягу обов’язкових компонентів освітніх програм бакалаврів та магістрів освіти за спеціалізацією математика. Проте кількість кредитів, передбачених на вивчення математичних дисциплін, автоматично не забезпечує якості фундаментальної математичної підготовки студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8797
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Контрприклади у навчанні математики.pdf135.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.