Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/878
Назва: Основні аспекти формування соціокультурної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Кириленко, А. В.
Ключові слова: компетентнісний підхід
соціокультурна компетентність
навчально-виховний процес
позанавчальна діяльність
мистецька педагогіка
Дата публікації: 2019
Видавництво: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Скорик Т. В., Кириленко А. В. Основні аспекти формування соціокультурної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Мистецтво та освіта : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції ( Чернігів, 18 квітня 2019 ). Чернігів : НУЧК, 2019. С. 3-9.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто інтеграцію навчально-виховної та позанавчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей як один із аспектів формування соціокультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва. Соціокультурна компетентність проявляється як здатність вчителя застосовувати музично-теоретичні та професійні знання й уміння для налагодження полікультурної взаємодії із різними суб’єктами освітнього середовища. Формування соціокультурних компетенцій майбутніх вчителів музичного мистецтва спрямовується на вирішення таких завдань: становлення ціннісного ставлення до педагогічної діяльності; спрямованість на актуалізацію та розвиток особистісних і професійних якостей; виховання культури взаємодії суб'єктів освітнього процесу через зміну моделі інтеракції в освітньому середовищі; розширення музично-естетичного тезаурусу та досвіду виконавсько-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/878
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.