Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877
Назва: | Від констатації проблем до успішного реформування української освіти |
Автори: | Дженджеро, Оксана Леонідівна |
Ключові слова: | українська освіта констатація |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття |
Бібліографічний опис: | Дженджеро О. Л. Від констатації проблем до успішного реформування української освіти. Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття : матеріали Всеукр. наук. конф., м. Кривий Ріг, 9 лист. 2018 р. Кривий Ріг : ДЮІ МВС України, 2018. С. 182—185. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасному світу притаманна докорінна зміна функцій освіти: від формального запам’ятовування дат, цифр, фактів – до формування думок і світогляду того, хто навчається. Таку переорієнтацію можна вважати і тенденцією, і викликом водночас. Відпала необхідність запам’ятовувати значні обсяги інформації, а вчитель перестав бути ексклюзивним носієм знань. Синтез, аналіз і креативність стали орієнтирами освітнього процесу. Відтак потребують переосмислення роль і функції освіти та вищих навчальних закладів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Від констатації проблем до успішного реформування української освіти.pdf | 325.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.