Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дженджеро, Оксана Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-21T18:43:45Z | - |
dc.date.available | 2020-03-21T18:43:45Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Дженджеро О. Л. Від констатації проблем до успішного реформування української освіти. Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття : матеріали Всеукр. наук. конф., м. Кривий Ріг, 9 лист. 2018 р. Кривий Ріг : ДЮІ МВС України, 2018. С. 182—185. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877 | - |
dc.description.abstract | Сучасному світу притаманна докорінна зміна функцій освіти: від формального запам’ятовування дат, цифр, фактів – до формування думок і світогляду того, хто навчається. Таку переорієнтацію можна вважати і тенденцією, і викликом водночас. Відпала необхідність запам’ятовувати значні обсяги інформації, а вчитель перестав бути ексклюзивним носієм знань. Синтез, аналіз і креативність стали орієнтирами освітнього процесу. Відтак потребують переосмислення роль і функції освіти та вищих навчальних закладів. | en_US |
dc.publisher | Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття | en_US |
dc.subject | українська освіта | en_US |
dc.subject | констатація | en_US |
dc.title | Від констатації проблем до успішного реформування української освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Від констатації проблем до успішного реформування української освіти.pdf | 325.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.