Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-21T18:43:45Z-
dc.date.available2020-03-21T18:43:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДженджеро О. Л. Від констатації проблем до успішного реформування української освіти. Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття : матеріали Всеукр. наук. конф., м. Кривий Ріг, 9 лист. 2018 р. Кривий Ріг : ДЮІ МВС України, 2018. С. 182—185.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877-
dc.description.abstractСучасному світу притаманна докорінна зміна функцій освіти: від формального запам’ятовування дат, цифр, фактів – до формування думок і світогляду того, хто навчається. Таку переорієнтацію можна вважати і тенденцією, і викликом водночас. Відпала необхідність запам’ятовувати значні обсяги інформації, а вчитель перестав бути ексклюзивним носієм знань. Синтез, аналіз і креативність стали орієнтирами освітнього процесу. Відтак потребують переосмислення роль і функції освіти та вищих навчальних закладів.en_US
dc.publisherУкраїнство: динаміка сенсів і вимірів національного буттяen_US
dc.subjectукраїнська освітаen_US
dc.subjectконстатаціяen_US
dc.titleВід констатації проблем до успішного реформування української освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.