Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorМехед, Д. Б.-
dc.date.accessioned2023-02-21T12:48:55Z-
dc.date.available2023-02-21T12:48:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМехед О. Б., Мехед Д. Б. Використання технологій STEM/STEAM-освіти з метою популяризації наукової діяльності серед здобувачів освіти. Інноваційні практики наукової освіти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 15–19 грудня 2022 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2022. С. 658-663.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8774-
dc.description.abstractУ статті піднімається питання впровадження STEM-освіти та STEАM освіти у базовій школі, позашкільних закладах з метою популяризації наукових досліжень серед здобувачів освіти різного віку. Проаналізовано наукові підходи до визначення STEM-освіти. Представлено результати дослідження освітніх практик щодо розроблення та викладання STEM-предметів. Узагальнено наявність та використання STEM-обладнання для кожної освітньої галузі. Наведено приклади реалізації STEM-освіти у освітніх практиках.en_US
dc.publisherІнноваційні практики наукової освіти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.subjectSTEАM-освітаen_US
dc.subjectSTEM-обладнанняen_US
dc.subjectздобувачі освітиen_US
dc.subjectнаукова діяльністьen_US
dc.titleВикористання технологій STEM/STEAM-освіти з метою популяризації наукової діяльності серед здобувачів освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.