Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorСтаровойтенко, А.В.-
dc.date.accessioned2023-02-21T12:42:16Z-
dc.date.available2023-02-21T12:42:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛадонько Л.С., Старовойтенко А.В. Формування позитивного іміджу України у контексті системи публічного управління. Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи : VІIІ Всеукраїнська наук.-практ. конф. з міжнародною участю, ( Кам’янське, 19-20 травня 2021 р.). Кам’янське : Дніпровський державний технічний університет, 2021. С. 67-69.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8772-
dc.description.abstractВизначено, що створення позитивного іміджу України - це комплексна проблема, яку здатен вирішити уряд, медіа та громадськість. Встановлено, що до найвпливовіших об’єктів формування іміджу держави відносять політиків, журналістів, лідерів громадських і релігійних організацій, різні соціальні групи, партії, ЗМІ, метою діяльності яких, зокрема, є можливість впливу на настрої в суспільстві.en_US
dc.publisherКам’янське : Дніпровський державний технічний університетen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectпозитивний іміджen_US
dc.subjectобраз державиen_US
dc.titleФормування позитивного іміджу України у контексті системи публічного управлінняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування позитивного іміджу України.pdf106.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.