Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8772
Назва: Формування позитивного іміджу України у контексті системи публічного управління
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Старовойтенко, А.В.
Ключові слова: брендинг
імідж
позитивний імідж
образ держави
Дата публікації: 2021
Видавництво: Кам’янське : Дніпровський державний технічний університет
Бібліографічний опис: Ладонько Л.С., Старовойтенко А.В. Формування позитивного іміджу України у контексті системи публічного управління. Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи : VІIІ Всеукраїнська наук.-практ. конф. з міжнародною участю, ( Кам’янське, 19-20 травня 2021 р.). Кам’янське : Дніпровський державний технічний університет, 2021. С. 67-69.
Короткий огляд (реферат): Визначено, що створення позитивного іміджу України - це комплексна проблема, яку здатен вирішити уряд, медіа та громадськість. Встановлено, що до найвпливовіших об’єктів формування іміджу держави відносять політиків, журналістів, лідерів громадських і релігійних організацій, різні соціальні групи, партії, ЗМІ, метою діяльності яких, зокрема, є можливість впливу на настрої в суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8772
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування позитивного іміджу України.pdf106.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.