Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877
Назва: Від констатації проблем до успішного реформування української освіти
Автори: Дженджеро, Оксана Леонідівна
Ключові слова: українська освіта
констатація
Дата публікації: 2018
Видавництво: Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття
Бібліографічний опис: Дженджеро О. Л. Від констатації проблем до успішного реформування української освіти. Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття : матеріали Всеукр. наук. конф., м. Кривий Ріг, 9 лист. 2018 р. Кривий Ріг : ДЮІ МВС України, 2018. С. 182—185.
Короткий огляд (реферат): Сучасному світу притаманна докорінна зміна функцій освіти: від формального запам’ятовування дат, цифр, фактів – до формування думок і світогляду того, хто навчається. Таку переорієнтацію можна вважати і тенденцією, і викликом водночас. Відпала необхідність запам’ятовувати значні обсяги інформації, а вчитель перестав бути ексклюзивним носієм знань. Синтез, аналіз і креативність стали орієнтирами освітнього процесу. Відтак потребують переосмислення роль і функції освіти та вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.