Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877| Назва: | Від констатації проблем до успішного реформування української освіти |
| Автори: | Дженджеро, Оксана Леонідівна |
| Ключові слова: | українська освіта констатація |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття |
| Бібліографічний опис: | Дженджеро О. Л. Від констатації проблем до успішного реформування української освіти. Українство: динаміка сенсів і вимірів національного буття : матеріали Всеукр. наук. конф., м. Кривий Ріг, 9 лист. 2018 р. Кривий Ріг : ДЮІ МВС України, 2018. С. 182—185. |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасному світу притаманна докорінна зміна функцій освіти: від формального запам’ятовування дат, цифр, фактів – до формування думок і світогляду того, хто навчається. Таку переорієнтацію можна вважати і тенденцією, і викликом водночас. Відпала необхідність запам’ятовувати значні обсяги інформації, а вчитель перестав бути ексклюзивним носієм знань. Синтез, аналіз і креативність стали орієнтирами освітнього процесу. Відтак потребують переосмислення роль і функції освіти та вищих навчальних закладів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/877 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Від констатації проблем до успішного реформування української освіти.pdf | 325,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.