Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorКуропятник, А.І.-
dc.date.accessioned2023-02-21T12:19:57Z-
dc.date.available2023-02-21T12:19:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛадонько Л.С., Куропятник А.І. Маркетингова складова публічного управління. Бренд-менеджмент: маркетингові технології : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. зб. тез доповідей, (м. Київ, 11 березня 2021 р.). Київ : КНТЕУ, 2021. С. 883-886.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8767-
dc.description.abstractПроаналізовані маркетингові складові публічного управління та їх роль у формуванні комунікаційної взаємодії.en_US
dc.publisherКиїв : КНТЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectдержавний маркетингen_US
dc.subjectмаркетинг у публічному управлінніen_US
dc.subjectпублічний маркетингen_US
dc.subjectмаркетингові заходиen_US
dc.subjectмаркетинг у виконанні державних органівen_US
dc.titleМаркетингова складова публічного управлінняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингова складова публічного управління.pdf116.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.