Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8767
Назва: Маркетингова складова публічного управління
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Куропятник, А.І.
Ключові слова: маркетинг
державний маркетинг
маркетинг у публічному управлінні
публічний маркетинг
маркетингові заходи
маркетинг у виконанні державних органів
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київ : КНТЕУ
Бібліографічний опис: Ладонько Л.С., Куропятник А.І. Маркетингова складова публічного управління. Бренд-менеджмент: маркетингові технології : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. зб. тез доповідей, (м. Київ, 11 березня 2021 р.). Київ : КНТЕУ, 2021. С. 883-886.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовані маркетингові складові публічного управління та їх роль у формуванні комунікаційної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8767
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингова складова публічного управління.pdf116.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.