Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8762
Назва: Репутація соціально відповідальних корпорацій на світовому фінансовому ринку
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Орлова, Н.
Філіппова, Н.
Мітал, О.
Ключові слова: репутація
корпоративна соціальна відповідальність
фінансовий ринок
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики
Бібліографічний опис: Ладонько Л.С., Орлова Н., Філіппова Н., Мітал О. Репутація соціально відповідальних корпорацій на світовому фінансовому ринку. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2020. № 4 (35). URL: http://fkd.org.ua/article/view/221857 (С. 144-151) https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.221855
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що впровадження принципів та використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності дозволяють підвищити репутацію корпорацій та її активність на фінансовому світовому ринку. Метою статті є обґрунтування та визначення ролі корпоративної соціальної відповідальності компаній у забезпеченні та покращенні їх репутації на світовому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8762
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.