Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорсук, Я. М.-
dc.contributor.authorРень, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2023-02-20T13:13:57Z-
dc.date.available2023-02-20T13:13:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБорсук Я.М., Рень Л.В. Особливості впровадження Концепції Нової української школи в освітній процес дітей з особливими потребами. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 3-6.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8754-
dc.description.abstractСпрямованість України на європейську інтеграцію передбачає перегляд пріоритетів політики у всіх сферах, не виключенням є і освітня галузь, зокрема і освіта осіб з особливими потребами. Впровадження Концепції Нової української школи в освітній простір передбачає переосмислення підходів до форми та змісту освіти всіх здобувачів освіти, а найбільше – дітей з особливими потребами, оскільки вони потребують додаткової підтримки в освітньому процесі. Закон України «Про освіту» визначає мету повної загальної середньої освіти як різнобічний розвиток, формування і соціалізацію особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, а також здатна жити в суспільстві та цивілізовано взаємодіяти з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності (Закон України «Про освіту», 2017).en_US
dc.publisherТринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференціїen_US
dc.subjectКонцепція Нової української школиen_US
dc.subjectдіти з особливими потребамиen_US
dc.titleОсобливості впровадження Концепції Нової української школи в освітній процес дітей з особливими потребамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.