Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8754
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борсук, Я. М. | - |
dc.contributor.author | Рень, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T13:13:57Z | - |
dc.date.available | 2023-02-20T13:13:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Борсук Я.М., Рень Л.В. Особливості впровадження Концепції Нової української школи в освітній процес дітей з особливими потребами. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 3-6. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8754 | - |
dc.description.abstract | Спрямованість України на європейську інтеграцію передбачає перегляд пріоритетів політики у всіх сферах, не виключенням є і освітня галузь, зокрема і освіта осіб з особливими потребами. Впровадження Концепції Нової української школи в освітній простір передбачає переосмислення підходів до форми та змісту освіти всіх здобувачів освіти, а найбільше – дітей з особливими потребами, оскільки вони потребують додаткової підтримки в освітньому процесі. Закон України «Про освіту» визначає мету повної загальної середньої освіти як різнобічний розвиток, формування і соціалізацію особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, а також здатна жити в суспільстві та цивілізовано взаємодіяти з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності (Закон України «Про освіту», 2017). | en_US |
dc.publisher | Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції | en_US |
dc.subject | Концепція Нової української школи | en_US |
dc.subject | діти з особливими потребами | en_US |
dc.title | Особливості впровадження Концепції Нової української школи в освітній процес дітей з особливими потребами | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості впровадження Концепції Нової української школи в освітній процес дітей з особливими потребами.pdf | 273.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.