Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8754| Назва: | Особливості впровадження Концепції Нової української школи в освітній процес дітей з особливими потребами | 
| Автори: | Борсук, Я. М. Рень, Лариса Василівна | 
| Ключові слова: | Концепція Нової української школи діти з особливими потребами | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції | 
| Бібліографічний опис: | Борсук Я.М., Рень Л.В. Особливості впровадження Концепції Нової української школи в освітній процес дітей з особливими потребами. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 3-6. | 
| Короткий огляд (реферат): | Спрямованість України на європейську інтеграцію передбачає перегляд пріоритетів політики у всіх сферах, не виключенням є і освітня галузь, зокрема і освіта осіб з особливими потребами. Впровадження Концепції Нової української школи в освітній простір передбачає переосмислення підходів до форми та змісту освіти всіх здобувачів освіти, а найбільше – дітей з особливими потребами, оскільки вони потребують додаткової підтримки в освітньому процесі. Закон України «Про освіту» визначає мету повної загальної середньої освіти як різнобічний розвиток, формування і соціалізацію особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, а також здатна жити в суспільстві та цивілізовано взаємодіяти з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності (Закон України «Про освіту», 2017). | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8754 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Особливості впровадження Концепції Нової української школи в освітній процес дітей з особливими потребами.pdf | 273,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

