Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8727
Назва: Вимоги до рівня сформованості компетентності майбутніх учителів іноземної мови в англійському монологічному мовленні
Автори: Стельмах, Діана Олександрівна
Ключові слова: компетентність в монологічному мовленні
контроль
взаємоконтроль
знання
навички
уміння
комунікативні здібності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Стельмах Д. О. Вимоги до рівня сформованості компетентності майбутніх учителів іноземної мови в англійському монологічному мовленні. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2018. Вип. 156. С. 139-142.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні вимоги до рівня сформованості компетентності у монологічному мовленні студентів 1 курсу мовного закладу вищої освіти. З позицій контролю та взаємоконтролю проаналізовано основні компоненти цієї компетентності. Виокремлено ті знання, навички та вміння, що виступають об’єктами контролю та взаємоконтролю, та комунікативні здібності, що задіяні у процесі формування компетентності в монологічному мовленні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8727
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вимоги до рівня сформованості компетентності.pdf646.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.