Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStelmakh, D.-
dc.contributor.authorСтельмах, Діана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-20T08:07:34Z-
dc.date.available2023-02-20T08:07:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationStelmakh D. Assessment and peer assessment of foreign speaking production competence of the 1st year pre – service teachers. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, IX (100), Issue: 256, 2021. Sept. Р. 26-30.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8726-
dc.description.abstractThe article focuses on the assessment and peer – assessment of the foreign language speaking production skills of the 1st year pre – service teachers. The analysis of the existing evaluative tasks for speaking assessment has been done and best tasks for 2 types of monologues – a monologue – description and a monologue – narration have been collected. Successful assessment requires definite criteria to be chosen. In this paper criteria have been established and explained and 2 rating scales for a monologue – description and a monologue – narration have been developed.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherScience and Education a New Dimensionen_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectpeer – assessmenten_US
dc.subjectforeign speaking productionen_US
dc.subjectpre – service teachersen_US
dc.titleAssessment and peer assessment of foreign speaking production competence of the 1st year pre – service teachersen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Assessment and peer assessment of foreign speaking production.pdf951.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.