Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8726
Назва: Assessment and peer assessment of foreign speaking production competence of the 1st year pre – service teachers
Автори: Stelmakh, D.
Стельмах, Діана Олександрівна
Ключові слова: assessment
peer – assessment
foreign speaking production
pre – service teachers
Дата публікації: 2021
Видавництво: Science and Education a New Dimension
Бібліографічний опис: Stelmakh D. Assessment and peer assessment of foreign speaking production competence of the 1st year pre – service teachers. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, IX (100), Issue: 256, 2021. Sept. Р. 26-30.
Короткий огляд (реферат): The article focuses on the assessment and peer – assessment of the foreign language speaking production skills of the 1st year pre – service teachers. The analysis of the existing evaluative tasks for speaking assessment has been done and best tasks for 2 types of monologues – a monologue – description and a monologue – narration have been collected. Successful assessment requires definite criteria to be chosen. In this paper criteria have been established and explained and 2 rating scales for a monologue – description and a monologue – narration have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8726
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Assessment and peer assessment of foreign speaking production.pdf951.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.