Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8725
Назва: Взаємоконтроль сформованості компетентності в монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мови
Автори: Стельмах, Діана Олександрівна
Ключові слова: взаємоконтроль
компетентність в монологічному мовленні
майбутні учителі
англійська мова
Дата публікації: 2020
Видавництво: Іноземні мови
Бібліографічний опис: Стельмах Д. О. Взаємоконтроль сформованості компетентності в монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мови. Іноземні мови, 2020. №2. С. 32-35.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність використання взаємоконтролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні студентів першого курсу, майбутніх учителів. Визначено поняття взаємоконтролю, охарактеризовано переваги та труднощі впровадження його у освітній процес, розглянуто види та форми взаємоконтролю, запропоновано етапи організації цього контролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні на першому курсі підготовки майбутніх учителів. Взаємоконтроль компетентності в монологічному мовленні – вид контролю, спрямований на взаємні перевірку, аналіз, корекцію та оцінку сформованості компетентності в монологічному мовленні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8725
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості.pdf411.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.