Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Андрій Миколайович-
dc.date.accessioned2023-02-17T13:27:22Z-
dc.date.available2023-02-17T13:27:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоляда А.М. Вплив мультимедійних навчальних комплексів на пізнавальний процес студентів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. Ред. Мартинюк М.Т. Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013. Ч. 3. С. 119-125.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8718-
dc.description.abstractМетою даної статті є розкриття впливу мультимедійних навчальних комплексів на пізнавальний процес студентів педагогічних ВНЗ. В результаті проведеного дослідження з’ясовано, що застосування в навчальному процесі мультимедійних комплексів значно підвищує можливості наочного подання матеріалу за рахунок одночасного використання аудіального, візуального та кінестетичного каналів сприйняття інформації. Доведено, що правильно розроблена і побудована система ілюстративних матеріалів у мультимедійному комплексі дозволяє інтенсифікувати навчальну діяльність студентів.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниen_US
dc.subjectмультимедійний навчальний комплексen_US
dc.subjectпринцип наочностіen_US
dc.subjectпізнавальна активність студентівen_US
dc.titleВплив мультимедійних навчальних комплексів на пізнавальний процес студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.