Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, Ірина Гораціївна-
dc.date.accessioned2023-02-17T09:43:10Z-
dc.date.available2023-02-17T09:43:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКарпова І. Г. Соціальна реклама в Україні в умовах воєнного стану. Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери: зб. матер. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листопада 2022 р., м. Ніжин) / за заг. ред. О. В. Лісовця, С. О. Борисюк. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2022. С. 53-55.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8710-
dc.description.abstractВійськова агресія з боку РФ проти суверенної України, розпочата ще у 2014 році, що нині вилилась у повномасштабну війну, поставила українську державу, як і світову спільноту в цілому, перед рядом гострих суспільних викликів. За великим рахунком, мова йде про збереження міжнаціональних і міждержавних відносин, як-то кажуть, із «людським обличчям», оскільки російська держава грубо попрала як закони ведення воєнних дій, норми міжнародного права, так і загальноприйняті засади взаємовідносин всього цивілізованого світу.en_US
dc.publisherНіжин : НДУ ім. М. Гоголяen_US
dc.subjectвійськова агресіяen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectсоціальна рекламаen_US
dc.titleСоціальна реклама в Україні в умовах воєнного стануen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціальна реклама в Україні в умовах воєнного стану.pdf314.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.