Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8710
Назва: Соціальна реклама в Україні в умовах воєнного стану
Автори: Карпова, Ірина Гораціївна
Ключові слова: військова агресія
Україна
соціальна реклама
Дата публікації: 2022
Видавництво: Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя
Бібліографічний опис: Карпова І. Г. Соціальна реклама в Україні в умовах воєнного стану. Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери: зб. матер. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листопада 2022 р., м. Ніжин) / за заг. ред. О. В. Лісовця, С. О. Борисюк. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2022. С. 53-55.
Короткий огляд (реферат): Військова агресія з боку РФ проти суверенної України, розпочата ще у 2014 році, що нині вилилась у повномасштабну війну, поставила українську державу, як і світову спільноту в цілому, перед рядом гострих суспільних викликів. За великим рахунком, мова йде про збереження міжнаціональних і міждержавних відносин, як-то кажуть, із «людським обличчям», оскільки російська держава грубо попрала як закони ведення воєнних дій, норми міжнародного права, так і загальноприйняті засади взаємовідносин всього цивілізованого світу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8710
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціальна реклама в Україні в умовах воєнного стану.pdf314.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.