Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-21T14:41:11Z-
dc.date.available2020-03-21T14:41:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМихайленко О. В. Соціально-педагогічні аспекти навчання та виховання обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя : зб. наук. пр. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. № 4 С. 44-49.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/870-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз соціально-педагогічних проблем обдарованих дітей у процесі навчання у загальноосвітніх навчальних закладах , обумовлені складністю та багатогранністю цього феномену, й обґрунтовується доцільність упровадження у функціонування загальноосвітніх навчальних закладів соціально-педагогічного супроводу обдарованих дітей як системної діяльності, спрямованої на створення умов для всебічного та гармонійного розвитку талановитих дітей.en_US
dc.publisherНаукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголяen_US
dc.subjectдитяча обдарованістьen_US
dc.subjectобдаровані дітиen_US
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиen_US
dc.subjectсоціально-педагогічний супровід обдарованих дітейen_US
dc.titleСоціально-педагогічні аспекти навчання та виховання обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.