Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8697
Назва: Соціально-педагогічні чинники формування та творчого розвитку особистості у музичній культурі Чернігівщини в Х–другій половині ХVІІІ ст.
Автори: Карпова, Ірина Гораціївна
Ключові слова: музична культура
Чернігівщина
творчість
творчий розвиток
соціальне середовище
Дата публікації: 2018
Видавництво: Topical issues of education
Бібліографічний опис: Карпова І. Г. Соціально-педагогічні чинники формування та творчого розвитку особистості у музичній культурі Чернігівщини в Х–другій половині ХVІІІ ст. Topical issues of education: Collective monograph. Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal, 2018. Р. 148-158.
Короткий огляд (реферат): До соціально-педагогічних чинників макрорівня ми відносимо: культуру Візантії, християнство, мистецтво (в тому числі музичне) Русі-країни-Чернігівщини, релігійні, культурно-освітні осередки загальнодержавного значення, заснування Чернігівської єпархії, українське козацтво, субкультуру тогочасної молоді, творчі музичні об’єднання, протекціоністську політику царського уряду щодо розвитку музичної освіти на Чернігівщині. На мезорівні соціального середовища виділено наступні соціально-педагогічні чинники: культурно-освітні осередки Русі-України-Чернігівщини (різноманітні школи, Чернігівський колегіум, Глухівська музична школа, єзуїтські колегії, приватні навчальні заклади), група ровесників, діяльність перших професійних музикантів (співаків), музичні хорові колективи, музично-педагогічна література, субкультура молоді тогочасних навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8697
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціально-педагогічні чинники формування.pdf316.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.