Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-21T14:16:24Z-
dc.date.available2020-03-21T14:16:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМихайленко О. В. Основні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Вісник Черкаського університету. 2019. №2. С.156-163.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/866-
dc.description.abstractУ статті визначені перспективні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивної освіти, розглянуто значення основних методів у розв’язанні завдань розвитку і соціалізації кожної дитини у відповідальності з її психофізіологічними особливостями.en_US
dc.publisherВісник Черкаського університетуen_US
dc.subjectдіти і підлітки з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребамиen_US
dc.titleОсновні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.