Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8614
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Музиченко, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T13:25:48Z | - |
dc.date.available | 2023-01-26T13:25:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Музиченко С. В. Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі. Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. пр. Вип. 5-6. Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2015. С. 18 – 24. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8614 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування у школярів складних абстрактних математичних понять. До таких понять належить поняття границі. Це поняття має велике значення для якісного засвоєння математичного аналізу, основою якого є операція граничного переходу. У статті вказані об’єктивні причини, через які учні відчувають труднощі у сприйнятті поняття границі. Однією з таких причин є структурна складність формального означення даного поняття. Вивчення елементів теорії границь розглядається у контексті профільної диференціації навчання математики у старшій школі. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. пр. | en_US |
dc.subject | границя послідовності | en_US |
dc.subject | границя функції | en_US |
dc.subject | старша школа | en_US |
dc.subject | наочність | en_US |
dc.subject | пропедевтика | en_US |
dc.subject | конструктивні задачі | en_US |
dc.title | Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі.pdf | 285.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.