Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-26T13:25:48Z-
dc.date.available2023-01-26T13:25:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМузиченко С. В. Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі. Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. пр. Вип. 5-6. Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2015. С. 18 – 24.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8614-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування у школярів складних абстрактних математичних понять. До таких понять належить поняття границі. Це поняття має велике значення для якісного засвоєння математичного аналізу, основою якого є операція граничного переходу. У статті вказані об’єктивні причини, через які учні відчувають труднощі у сприйнятті поняття границі. Однією з таких причин є структурна складність формального означення даного поняття. Вивчення елементів теорії границь розглядається у контексті профільної диференціації навчання математики у старшій школі.en_US
dc.publisherАктуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectграниця послідовностіen_US
dc.subjectграниця функціїen_US
dc.subjectстарша школаen_US
dc.subjectнаочністьen_US
dc.subjectпропедевтикаen_US
dc.subjectконструктивні задачіen_US
dc.titleДеякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.