Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8614
Назва: Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі
Автори: Музиченко, Світлана Василівна
Ключові слова: границя послідовності
границя функції
старша школа
наочність
пропедевтика
конструктивні задачі
Дата публікації: 2015
Видавництво: Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Музиченко С. В. Деякі методичні особливості формування у старшокласників поняття границі. Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. пр. Вип. 5-6. Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2015. С. 18 – 24.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування у школярів складних абстрактних математичних понять. До таких понять належить поняття границі. Це поняття має велике значення для якісного засвоєння математичного аналізу, основою якого є операція граничного переходу. У статті вказані об’єктивні причини, через які учні відчувають труднощі у сприйнятті поняття границі. Однією з таких причин є структурна складність формального означення даного поняття. Вивчення елементів теорії границь розглядається у контексті профільної диференціації навчання математики у старшій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8614
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.