Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРосстальна, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-01-06T07:26:19Z-
dc.date.available2023-01-06T07:26:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРосстальна О. А. Циклізація як принцип художнього методу Т. Гарді. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Філологія». Одеса : Гельветика, 2022. № 56. С. 214-217.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8577-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню принципу циклізації у творчому доробку англійського письменника кінця ХІХ – початку ХХ ст. Томаса Гарді, а саме «вессекському циклу», до якого увійшли твори різних жанрів – романи та мала проза.en_US
dc.publisherНауковий вісник Міжнародного гуманітарного університетуen_US
dc.subjectмала прозаen_US
dc.subjectциклізаціяen_US
dc.titleЦиклізація як принцип художнього методу Т. Гардіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Циклізація як принцип художнього методу Т. Гарді.pdf496.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.