Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлатонова, Оксана Георгіївна-
dc.date.accessioned2023-01-05T10:18:13Z-
dc.date.available2023-01-05T10:18:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПлатонова О. Г. Організаційні основи проектування соціально-виховного акмесередовища в умовах оздоровчого табору. Неперервна освіта: акмеологічні студії. Київ, 2017 (травень 2018). С. 39-46. (фахова)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8570-
dc.description.abstractВ статті розкриваються особливості організації проектування соціально-виховного акмесередовища серед студентів, які працюють у літній період, зокрема планування їх роботи протягом табірної зміни, організації виховних заходів згідно вікового підходу та впровадження нових форм роботи з дітьми у дитячому оздоровчому таборі. Також у статті акцентується увага на сутності принципів виховної роботи, а саме, принципу гуманізації та демократизації виховного процесу, самоактивності й саморегуляції, комплексної і міждисциплінарної інтегрованості, культуровідповідності, інтеркультурності, гармонізації родинного і суспільного виховання та безперервності і наступності.en_US
dc.publisherНеперервна освіта: акмеологічні студіїen_US
dc.subjectакмесередовищеen_US
dc.subjectдитячий колективen_US
dc.subjectдитячий оздоровчий табірen_US
dc.subjectвожатий таборуen_US
dc.subjectвиховні заходиen_US
dc.subjectсоціально-виховна роботаen_US
dc.titleОрганізаційні основи проектування соціально-виховного акмесередовища в умовах оздоровчого таборуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.