Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8558
Назва: Сеен-практики у підготовці майбутніх учителів
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: сеен-практика
Soft Skills
соціальні навички
професійна освіта
професійна підготовка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Науковий вісник КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Сеен-практики у підготовці майбутніх учителів. Сучасні підходи та перспективи професійного розвитку фахівців соціономічних професій. Науковий вісник КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (19 червня 2020 року) / за наук. ред. Т. Р. Браніцької. Вінниця : ФОП Рогальська І.О., 2020. Вип. № 2 (28). С. 289-291.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми. Нові стандарти професійної підготовки вчителів, які запроваджуються в Україні, ставлять підвищені вимоги до розвитку їхньої емоційної сфери. Розвиток м’яких життєвих соціальних навичок (Soft Skills) як доповнення професійних навичок (Hard Skills) є пріоритетною задачею не тільки шкільної, але й професійної освіти. Мета: розкрити практичні інструменти соціально-емоційно-етичного навчання (СЕЕН) майбутніх учителів та продемонструвати їхні можливості у збереженні індивідуального здоров’я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8558
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сеен-практики у підготовці майбутніх учителів.pdf620.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.