Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8511
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Куртова, Галина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Давидова, Наталія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-27T12:49:42Z | - |
dc.date.available | 2022-12-27T12:49:42Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Носко Ю. М., Куртова Г. Ю., Давидова Н. А. Удосконалення сенсорного виховання дітей дошкільного віку. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 16 (172) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 179-183. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8511 | - |
dc.description.abstract | В статті підтверджено дані щодо необхідності удосконалення сенсорного виховання дітей середнього дошкільного віку з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти. Досліджено стан сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Мета роботи удосконалити сенсорне виховання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Методологія Дослідження проводилося з дітьми середнього дошкільного віку (п’яти років) з особливими освітніми потребами (послаблений зір). Сенсорне виховання дітей 5 років передбачало формування в них дій, спрямованих на розв'язання складних пізнавальних завдань, аналіз форми предметів; визначення можливості переміщення предметів у просторі; оцінка їх пропорцій; виконання узагальнення, класифікації, порівняння і зіставлення. Дослідження передбачало діагностику сформованості сенсорних еталонів розміру, форми та кольору. Педагогічна діагностика ґрунтувалася на методиках Л. Венгера та М. Земцової з урахуванням схильності дітей середнього дошкільного віку до дидактичних ігор і продуктивної діяльності. Діагностичні завдання були представлені у вигляді предметно-ігрового матеріалу. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | сенсорне виховання | en_US |
dc.subject | діти з особливими потребами | en_US |
dc.title | Удосконалення сенсорного виховання дітей дошкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nosko Yu., Kurtova H., Davydova N..pdf | 425.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.