Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8509
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жлобо (Редько), Тетяна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Трояновська, Марія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Жлобо, Валерій Олегович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-27T12:35:42Z | - |
dc.date.available | 2022-12-27T12:35:42Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Жлобо Т. М., Трояновська М. М., Жлобо В. О. Ефективність застосування інноваційної здоров’ярозвивальної технології у фізичному вихованні студентів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 16 (172) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 161-168. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8509 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи – обґрунтування ефективності застосування інноваційної здоров’ярозвивальної технології soft fitness у фізичному вихованні студентів. Методологія. Для вирішення поставленої проблеми були використані такі методи дослідження: теоретичні (аналіз та узагальнення наукових літературних джерел і досвіду передової практики), що уможливлює з’ясувати сучасний стан теорії і практики організації освітнього процесу з фізичного виховання студентів закладів вищої освіти, систематизувати та узагальнити інформацію про досліджуваний об’єкт; емпіричні – методика САН для визначення самопочуття, активності, настрою студентів та методика стабілографії для визначення стану розвитку функції рівноваги; педагогічний експеримент проведено з метою перевірки ефективності застосування технології soft fitness у фізичному вихованні студентів; методи статистичної обробки даних для опрацювання результатів дослідження з метою їх якісного та кількісного аналізу та обґрунтованості висновків. Наукова новизна полягає у тому, що вперше розроблено та впроваджено в освітній процес з фізичного виховання студентів інноваційну здоров’ярозвивальну технологію soft fitness та визначено її ефективність. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | інновація | en_US |
dc.subject | технології | en_US |
dc.subject | здоров’я | en_US |
dc.subject | фітнес | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.title | Ефективність застосування інноваційної здоров’ярозвивальної технології у фізичному вихованні студентів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhlobo T., Troianovskaia M., Zhlobo V..pdf | 578.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.