Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8491
Назва: | Особливості роботи викладача в умовах війни |
Автори: | Смоліна, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | викладач навчання військові дії наукова робота дистанційна робота |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: електронний зб. матер. |
Бібліографічний опис: | Смоліна С. В. Особливості роботи викладача в умовах війни. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: електронний зб. матер. XII Міжнар. і XXIX Всеукр. пед. читань. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 93-95. |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка майбутніх педагогів включає низку аспектів. Але усі ці аспекти об‘єднані однією діяльністю – спілкуванням. І передусім спілкуванням із викладачем. Робота викладача пронизана спілкуванням. Науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти працюють 24/7. У будь яких умовах. Оскільки окрім навчальної роботи є організаційна, методична, наукова тощо. Наукова робота передбачає постійний пошук рішень на поставлені питання. І навіть ця діяльність передбачає спілкування: із самим собою, рефлексуючи власний досвід; індивідуальне з колегами; групове – на конференціях, форумах, семінарах тощо для обміну досвідом та пошуку ідей. Спілкування та пошук рішень відбувається за будь-яких умов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8491 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості роботи викладача в умовах війни.pdf | 303.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.