Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8491
Назва: Особливості роботи викладача в умовах війни
Автори: Смоліна, Світлана Володимирівна
Ключові слова: викладач
навчання
військові дії
наукова робота
дистанційна робота
Дата публікації: 2022
Видавництво: Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: електронний зб. матер.
Бібліографічний опис: Смоліна С. В. Особливості роботи викладача в умовах війни. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: електронний зб. матер. XII Міжнар. і XXIX Всеукр. пед. читань. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 93-95.
Короткий огляд (реферат): Підготовка майбутніх педагогів включає низку аспектів. Але усі ці аспекти об‘єднані однією діяльністю – спілкуванням. І передусім спілкуванням із викладачем. Робота викладача пронизана спілкуванням. Науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти працюють 24/7. У будь яких умовах. Оскільки окрім навчальної роботи є організаційна, методична, наукова тощо. Наукова робота передбачає постійний пошук рішень на поставлені питання. І навіть ця діяльність передбачає спілкування: із самим собою, рефлексуючи власний досвід; індивідуальне з колегами; групове – на конференціях, форумах, семінарах тощо для обміну досвідом та пошуку ідей. Спілкування та пошук рішень відбувається за будь-яких умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8491
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості роботи викладача в умовах війни.pdf303.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.