Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8488
Назва: Проблема збереження психологічного здоров’я дитини в освітньому середовищі у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського
Автори: Позняк, Тетяна Миколаївна
Ющенко, Ірина Миколаївна
Ключові слова: здоров’я
психологічне здоров’я
дитина
В. Сухомлинський
освітнє середовище
Дата публікації: 2022
Видавництво: Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю : електронний зб. матер.
Бібліографічний опис: Позняк Т. М., Ющенко І. М. Проблема збереження психологічного здоров’я дитини в освітньому середовищі у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: електронний зб. матер. XII Міжнар. і XXIX Всеукр. пед. читань. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 86-88.
Короткий огляд (реферат): Проблема здоров’я дітей – проблема комплексна та багатоаспектна. Вона привертає увагу дослідників із різних областей науки і практики: медиків, філософів, соціологів, екологів, фізіологів і, звичайно, педагогів, психологів. Існують різні підходи до розуміння цієї проблеми. Всі визнають, що здоров’я людини характеризується не лише відсутністю хвороб, а повнотою прояву життєвих сил, радісним відчуттям життя, різнобічністю та тривалістю соціальної активності та гармонійністю розвитку особистості. У данному контексті сучасні науковці широко використовують поняття психічне та психологічне здоров’я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8488
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблема збереження психологічного здоров’я дитини.pdf302.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.