Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8478
Назва: Іспанські витоки європейської традиції соціальної педагогіки
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: соціальна педагогіка
теорія виховання
європейські традиції
Іспанія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: електронний зб. матер.
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Іспанські витоки європейської традиції соціальної педагогіки. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: електронний зб. матер. XII Міжнар. і XXIX Всеукр. пед. читань. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 27-30.
Короткий огляд (реферат): Історична межа ХІХ – ХХ ст. стала знаменною в оформленні європейської традиції соціальної педагогіки. Значущою віхою була поява фундаментальної праці німецького філософа П. Наторпа (Paul Gerhard Natorp) «Соціальна педагогіка. Теорія виховання волі на основі спільності» (Штутґарт, 1899 р.). На початку ХХ ст. виокремилися три течії соціальної педагогіки в європейській педагогічній думці: перша – ідеалістична (постала під впливом кантіанської філософії, розвинена П. Наторпом); інша – позитивістська (О. Вільманн, П. Барт та ін.); третя – соціологічна педагогіка (Е. Дюркгейм, К. Маннгайм та ін.). Концептуалізація іспанської соціальної педагогіки – своєрідне явище, яке зродилось на національному ґрунті й обумовлювалося множиною суспільно-історичних та етнічно-культурних факторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8478
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іспанські витоки європейської традиції соціальної педагогіки.pdf314.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.