Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8474
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дроздов, Олександр Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-23T12:44:27Z | - |
dc.date.available | 2022-12-23T12:44:27Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Дроздов О. Ю. Розвивальний потенціал «традиційних» книжок в цифрову епоху: психолого-педагогічні аспекти. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: електронний зб. матер. XII Міжнар. і XXIX Всеукр. пед. читань. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 24-26. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8474 | - |
dc.description.abstract | Багато зарубіжних і вітчизняних педагогів відзначали важливу роль книжок у формуванні особистості, її інтелектуального, морального розвитку. Не був винятком і Василь Сухомлинський, який ще до «цифрової революції» ХХІ століття звернув увагу на важливу проблему відмінності між читанням (як процесом отримання певної інформації) та розумінням прочитаного (суб‘єктивним знанням, сенсом). Так, у своїй класичній праці «Серце віддаю дітям» він зазначав: «Читання як джерело духовного збагачення не зводиться до вміння читати; з цього вміння воно тільки починається. Дитина може читати вільно, безпомилково, та книжка – це часто буває – не стала для неї тією стежиною, що веде до вершини розумового, морального та естетичного розвитку. Вміти читати – означає бути чутливим до змісту й краси слова, до його найтонших відтінків. Тільки той учень «читає», у свідомості якого слово виграє, тріпоче, переливається барвами й мелодіями навколишнього світу… ». Ці слова класика вітчизняної педагогіки повною мірою зберігають свою актуальність не лише у контексті відомої тенденції зниження читання з боку сучасних дітей та молоді, але й у появі «новітніх інформаційних технологій», і, відповідно, книжок нового (електронного) формату. | en_US |
dc.publisher | Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: електронний зб. матер. | en_US |
dc.subject | цифрова епоха | en_US |
dc.subject | розвивальний потенціал | en_US |
dc.subject | книга | en_US |
dc.subject | В. Сухомлинський | en_US |
dc.title | Розвивальний потенціал «традиційних» книжок в цифрову епоху: психолого-педагогічні аспекти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розвивальний потенціал «традиційних» книжок в цифрову епоху.pdf | 306.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.