Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8443
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребенок, Вадим Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-22T10:04:11Z | - |
dc.date.available | 2022-12-22T10:04:11Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ребенок В.М. Особливості використання методичних підходів у процесі інформаційних технологій майбутніми викладачами професійної освіти. Наука і техніка сьогодні. Київ. 2022. Вип. № 6(6). С. 274-286. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8443 | - |
dc.description.abstract | Практикою доведено, що тільки ті знання, які майбутні викладачі здобули самостійно, завдяки власному досвіду та діям, будуть насправді міцні. В освітньому процесі застосування інформаційних технологій дає можливість студентам організувати безперервне і ґрунтовне засвоєння навчального матеріалу на заняттях фахових дисциплін. У навчальній практиці інформаційні технології в більшості випадків застосовують як допоміжний засіб у комплексі з іншими засобами, що значно інтенсифікує цей процес. Але, для підвищення ефективності освітнього процесу сучасні технічні засоби необхідно використовувати як цілісний самостійний продукт. З’ясовано, що використання комп’ютерів у освітньому процесі змінює роль засобів навчання, які застосовуються під час викладання фахових дисциплін, а реалізація засобів інформаційних технологій сприяє трансформації освітнього середовища, в якому відбувається освітній процес. З’являється можливість візуалізувати різні закономірності реального світу у вигляді графіків, що динамічно змінюються залежно від зміни вхідних параметрів. Дидактичні властивості сучасних комп’ютерних телекомунікації можна розподілити на три основні групи: дидактичні властивості телекомунікацій у режимі асинхронного зв’язку; дидактичні властивості телекомунікації в режимі термінального підключення; дидактичні властивості телекомунікації в режимі IP-підключення. Установлено, що освітній процес із використанням інформаційних технологій спонукає майбутніх викладачів до: самостійної роботи під час вивчення фахових дисциплін; створює сприятливу комунікативну ситуацію та умови для розвитку творчих здібностей особистості, які особливо важливі для студентів; підвищує мотивацію та пізнавальну активність студентів; покращує індивідуалізацію, диференціацію й інтенсифікацію процесу навчання; розширює та поглиблює міжпредметні зв’язки; систематизує й інтегрує знання окремих освітніх компонентів; організовує систематичний та достовірний контроль; уникає суб’єктивізму в оцінці. | en_US |
dc.publisher | Наука і техніка сьогодні | en_US |
dc.subject | інформаційні технології | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | фахові дисципліни | en_US |
dc.subject | програмоване навчання | en_US |
dc.subject | проблемний підхід | en_US |
dc.title | Особливості використання методичних підходів у процесі інформаційних технологій майбутніми викладачами професійної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості використання методичних підходів у процесі інформаційних технологій майбутніми викладачами професійної освіти.pdf | 495.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.