Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8442
Назва: | Методологічні основи застосування інформаційно- комунікаційних технологій майбутніми викладачами професійної підготовки у закладі вищої освіти |
Автори: | Ребенок, Вадим Михайлович |
Ключові слова: | професійна підготовка фахові дисципліни інформаційні технології програмоване навчання система |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Молодь і ринок |
Бібліографічний опис: | Ребенок В.М. Методологічні основи застосування інформаційно- комунікаційних технологій майбутніми викладачами професійної підготовки у закладі вищої освіти. Молодь і ринок 2022. №3-4 (201-202). С. 14-19. |
Короткий огляд (реферат): | У статті встановлено, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі занять з фахових дисциплін дає змогу майбутнім викладачам інтенсифікувати освітній процес і підвищити його ефективність за рахунок можливості опрацювання значного обсягу освітньої інформації та становлювати зворотний зв’язок, необхідний для керування освітнім процесом, систематично контролювати й підвищувати якість перевірки знань. З’ясовано, що саме програми, які розроблені у форматі гіпертексту, передбачають надання майбутнім викладачам можливості відпрацьовувати в індивідуальному режимі навчальний матеріал, що належить до певного етапу методичного циклу, одержуючи необхідну допомогу, підкріплення та контроль. Вони призначені як для навчальної, так і для самостійної роботи, яку можна здійснювати у спеціально відведений час у комп’ютерному класі або ж у домашніх умовах. Завдяки цим програмам, майбутні викладачі одержують різноманітну статичну, графічну та ілюстративну інформацію. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8442 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.