Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8442
Назва: Методологічні основи застосування інформаційно- комунікаційних технологій майбутніми викладачами професійної підготовки у закладі вищої освіти
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: професійна підготовка
фахові дисципліни
інформаційні технології
програмоване навчання
система
Дата публікації: 2022
Видавництво: Молодь і ринок
Бібліографічний опис: Ребенок В.М. Методологічні основи застосування інформаційно- комунікаційних технологій майбутніми викладачами професійної підготовки у закладі вищої освіти. Молодь і ринок 2022. №3-4 (201-202). С. 14-19.
Короткий огляд (реферат): У статті встановлено, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі занять з фахових дисциплін дає змогу майбутнім викладачам інтенсифікувати освітній процес і підвищити його ефективність за рахунок можливості опрацювання значного обсягу освітньої інформації та становлювати зворотний зв’язок, необхідний для керування освітнім процесом, систематично контролювати й підвищувати якість перевірки знань. З’ясовано, що саме програми, які розроблені у форматі гіпертексту, передбачають надання майбутнім викладачам можливості відпрацьовувати в індивідуальному режимі навчальний матеріал, що належить до певного етапу методичного циклу, одержуючи необхідну допомогу, підкріплення та контроль. Вони призначені як для навчальної, так і для самостійної роботи, яку можна здійснювати у спеціально відведений час у комп’ютерному класі або ж у домашніх умовах. Завдяки цим програмам, майбутні викладачі одержують різноманітну статичну, графічну та ілюстративну інформацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8442
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.