Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлатонова, Оксана Георгіївна-
dc.date.accessioned2020-03-20T19:49:49Z-
dc.date.available2020-03-20T19:49:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПлатонова О. Г. Особливості соціалізації дітей з обмеженими функціональними можливостями. Наукові праці : наук.-метод. журн. Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. П. Могили, 2014. Вип. 239. Т. 251: Педагогіка. С. 127-130.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/842-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості формування особистості дітей з вадами зору. Особливу увагу приділено питанням розвитку адаптаційних механізмів зазначеної категорії дітей до соціуму, корекційну та роз’яснювальну роботу з ними, оскільки при глибоких порушеннях зору можуть сформуватися занижена або завищена самооцінка, усвідомлення несамостійності, недостатньої компетентності, а також через косме-тичний дефект, занепокоєння і тривожні очікування. Саме тому фахівцям потрібно здійснювати навчання всіх членів сім’ї про особистісні характеристики їхньої дитини.en_US
dc.publisherНаукові праці : наук.-метод. журн.en_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectдіти з обмеженими функціональними можливостямиen_US
dc.subjectвади зоруen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.titleОсобливості соціалізації дітей з обмеженими функціональними можливостямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.